[rosedu-general] eLiberatica 2008 - Oferta speciala pentru organizatiile si asociatiile OS/FS din Romania

Tiberiu Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Thu Jan 24 10:25:09 EET 2008

Multumesc pentru comentarii si opinii Sergiu si pentru sinteza a ceea ce
am vrut sa spun :)

As mai adauga si cateva sugestii pentru membrii ROSEdu:
- "suntem mici si nu stim nimic" nu merge intr-o comunitate de
entuziasti FLOSS; asimilam din mers, ne propunem si realizam cerand
ajutor si cercetand, evoluand noi si implicit comunitatea

- fiti deschisi opiniilor!

- nu va puneti singuri piedica la caruta

- implicati-va nu doar in proiecte FLOSS de la 0 ci si in altele
nationale/internationale deja existente; despre asta e vorba in FLOSS,
foloseste puterea comunitatilor largi si a sursei deja existente, nu cum
se intampla adesea cu softul proprietar, from scratch

- cercetati mai mult despre FS si OSS

- putem colabora nu neaparat prin participarea mea in ROSEdu; atata timp
cat proiectele ROSEdu sunt FLOSS, sprijin ROSEdu si ma implic in
dezvoltare, eventual