[rosedu-general] eLiberatica 2008 - Oferta speciala pentru organizatiile si asociatiile OS/FS din Romania

mmdumi mmdumi at gmail.com
Wed Jan 23 21:22:53 EET 2008

Imi pare rau pentru urmatorul mesaj, dar cateodata sunt intrigat:

Citat de pe : http://eliberatica.ro/2007/eliberatica-organizatori-si-sponsori :
Tiberiu Turbureanu : "...adoră munca în echipă şi caută să ajute
oamenii cu care intră în contact să-şi descopere adevăratul potenţial.
Este convins de puterea pe care o are comunitatea...".

Tot ce stiu despre tine e ca aveai planuri marete pentru ROSEdu; tot
respectul ca ai creat comunitatea dar ... majoritatea actualilor
membri ai ROSEdu nu au fost de acord cu viziunile tale asupra
comunitatii, si ca urmare, nu te-am vazut la nici o sedinta /
intalnire de cand am inceput efectiv sa lucram. Nu stiu cum ne poti
ajuta atata timp cat nu faci nimic pentru comunitate.

Aceeasi discutie despre afacere bani/calculatoare/birouri a fost in in
primavara / vara, cand defapt nu a iesit nimic, tocmai pentru ca
noi(cei de atunci) nu vroiam decat sa lucram, nu sa ne afirmam in cine
stie ce proiecte marete aducatoare de averi miraculoase.

Pana una alta ROSEdu produce (daca pot sa spun asa) pentru facultate.
Toate proiectele de pana acum, si viitoarele cam tot pentru facultate
sunt destinate iar eu unul sunt bucuros pentru iesirea la bere cu
Razvanii & co.

Ma tot atac cand se vorbeste despre afaceri in facultate, pentru ca nu
vreau sa ma imbat cu vise ca voi deveni bill gates. Daca vreau sa
castig bani si sa stiu ca ma hranesc cu banii castigati de mine, cu
siguranta am sa gandesc sa imi iau un job. Pana una alta ROSEdu nu
produce bani / nici nu vad cum ar putea sa produca in viitorul
apropiat si nici nu vreau sa imi pun speranta in asta.

Cand a venit Vlad Ureche cu proiectul "cu placuta" nu stiu cati dintre
noi s-au gandit ca vor iesi multi $, ci mai degraba macar in unii s-a
trezit entuziasmul : "uite mai ca putem face lucruri foarte
interesante aici".

In fine, gata cu discutia asta. Banii nu aduc fericirea. (si nici nu o
intretin!).

--
Dumitrache Mihai - Marian
http://www.takemyview.com/blog