[rosedu-general] eLiberatica 2008 - Oferta speciala pentru organizatiile si asociatiile OS/FS din Romania

Tiberiu Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Wed Jan 23 20:56:13 EET 2008

On Wed, 2008-01-23 at 20:41 +0200, Alex Eftimie wrote:
> Oameni buni, nu vă certaţi. Nu despre asta este vorba.

mi-e mi-a placut reactia, e cea a temerarului entuziast

> Tibi, ai mers puţin cam departe cu "voluntari pasionati de IT si
> impresionati de filosofia FLOSS si de potentialul ei educational, ce
> totusi folosesc curent soft proprietar si nu iau foarte in serios
> postura de viitor dezvoltator comercial de soft exclusiv liber.".
> Personal, folosesc productiv şi zilnic Ubuntu şi în afara câtorva
> drivere, nu am de a face cu soft proprietar. Şi nu sunt singurul.

ma bucur ca folosesti in mod curent soft liber si ca altii o fac; a
trebuit sa o zic mai pe sleau ca sa starnesc reactii si intrebari; e
foarte bine cand ele exista (totusi destui colegi de-ai nostri prefera
Windowsul pentru rezolvarea multor activitati cotidiene).

am o propunere cand sunteti fortati de hardware sa folositi Windowsul cu
driverele respective: folositi ReactOS (desi inca in alpha va va
impresiona) http://www.reactos.org/en/index.html

http://www.softwareliber.ro/
http://ug.oreilly.com/

> Mihai, chiar dacă suntem studenţi şi ne chinuim să trecem examenele,
> nu trebuie să ne limităm cumva la numai atât. ROSEdu este o
> oportunitate în plus de a face ceva, de a învaţa lucruri noi, de a
> colabora şi, de ce nu, de a ne afirma.
si as adauga eu, nu doar de dragul educatiei ci si de dragul softului
liber si al libertatii utilizatorului (implicit si a dezvoltatorului) pe
care o promoveaza.

> Eu cred că trebuie să ne alegem idealuri cât mai înalte şi să le şi
> atingem. Chiar dacă suntem mici acum şi nu avem un statut bine
> definit, peste un an sau doi, lucrurile pot evolua foarte frumos.
:)