[rosedu-general] eLiberatica 2008 - Oferta speciala pentru organizatiile si asociatiile OS/FS din Romania

Tiberiu Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Wed Jan 23 21:53:04 EET 2008

On Wed, 2008-01-23 at 21:22 +0200, mmdumi wrote:
> Imi pare rau pentru urmatorul mesaj, dar cateodata sunt intrigat:
>
> Citat de pe : http://eliberatica.ro/2007/eliberatica-organizatori-si-sponsori :
> Tiberiu Turbureanu : "...adoră munca în echipă şi caută să ajute
> oamenii cu care intră în contact să-şi descopere adevăratul potenţial.
> Este convins de puterea pe care o are comunitatea...".
de unde stii ca nu fac asta? pentru ca nu m-am mai implicat nu inseamna
ca am renuntat la ce ma caracterizeaza, ar trebui sa ne cunoastem mai
bine, Mihai :)

> Tot ce stiu despre tine e ca aveai planuri marete pentru ROSEdu; tot
> respectul ca ai creat comunitatea dar ... majoritatea actualilor
> membri ai ROSEdu nu au fost de acord cu viziunile tale asupra
> comunitatii, si ca urmare, nu te-am vazut la nici o sedinta /
> intalnire de cand am inceput efectiv sa lucram. Nu stiu cum ne poti
> ajuta atata timp cat nu faci nimic pentru comunitate.
de foarte multe ori vei ajunge la concluzia ca cea mai umila parere sau
propunere (din partea unui observator) te poate ajuta

> Aceeasi discutie despre afacere bani/calculatoare/birouri a fost in in
> primavara / vara, cand defapt nu a iesit nimic, tocmai pentru ca
> noi(cei de atunci) nu vroiam decat sa lucram, nu sa ne afirmam in cine
> stie ce proiecte marete aducatoare de averi miraculoase.
eu nu prea ma refeream decat la viziunea studentului entuziast FLOSS
care alege dupa ce iese din facultate sa se angajeze ca sa scrie sute de
mii/milioane de linii pentru softuri proprietare pe care nu le poate
folosi dupa ce se muta la alta firma sau o ia pe cont propriu, desi
poate a fost ideea/implementarea lui acolo, in softul ala :)

> Pana una alta ROSEdu produce (daca pot sa spun asa) pentru facultate.
> Toate proiectele de pana acum, si viitoarele cam tot pentru facultate
> sunt destinate iar eu unul sunt bucuros pentru iesirea la bere cu
> Razvanii & co.
super *tare* dar ce inseamna acronimul ROSEdu? cumva C&APoliEdu?

> Ma tot atac cand se vorbeste despre afaceri in facultate, pentru ca nu
> vreau sa ma imbat cu vise ca voi deveni bill gates.
poate ai sanse sa devii richard stallman
> Daca vreau sa
> castig bani si sa stiu ca ma hranesc cu banii castigati de mine, cu
> siguranta am sa gandesc sa imi iau un job. Pana una alta ROSEdu nu
> produce bani / nici nu vad cum ar putea sa produca in viitorul
> apropiat si nici nu vreau sa imi pun speranta in asta.
vrei linkuri cum se poate? sau astepti pana la eLiberatica? sau poate
facem o prezentare in poli :)

> Cand a venit Vlad Ureche cu proiectul "cu placuta" nu stiu cati dintre
> noi s-au gandit ca vor iesi multi $, ci mai degraba macar in unii s-a
> trezit entuziasmul : "uite mai ca putem face lucruri foarte
> interesante aici".
>
> In fine, gata cu discutia asta. Banii nu aduc fericirea. (si nici nu o
> intretin!).
ai inteles gresit, Mihai: ideea de baza e sa faci chestii tari si nu
*neaparat* pe bani acum, in asociatie (si in facultate), ci cand termini
facultatea si o sa te doara stomacul (atunci probabil vei urma turma si
te vei angaja la Microsoft sau alte celelalte proprietarele :) )

Tibi