[rosedu-general] eLiberatica 2008 - Oferta speciala pentru organizatiile si asociatiile OS/FS din Romania

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Wed Jan 23 20:41:35 EET 2008

Oameni buni, nu vă certaţi. Nu despre asta este vorba.

Tibi, ai mers puţin cam departe cu "voluntari pasionati de IT si
impresionati de filosofia FLOSS si de potentialul ei educational, ce
totusi folosesc curent soft proprietar si nu iau foarte in serios
postura de viitor dezvoltator comercial de soft exclusiv liber.".
Personal, folosesc productiv şi zilnic Ubuntu şi în afara câtorva
drivere, nu am de a face cu soft proprietar. Şi nu sunt singurul.

Apoi, vorbeşti despre "voi" şi nu despre "noi" :). Cam cu ce se
mănâncă programul O'Reilly (ştiu că Google este mereu aproape, dar
poate poţi detalia aici)? Cât despre dezvoltarea site-ului, foarte
bună idee, încă nu a fost timp/nu au fost oameni pentru asta.

Mihai, chiar dacă suntem studenţi şi ne chinuim să trecem examenele,
nu trebuie să ne limităm cumva la numai atât. ROSEdu este o
oportunitate în plus de a face ceva, de a învaţa lucruri noi, de a
colabora şi, de ce nu, de a ne afirma.

Eu cred că trebuie să ne alegem idealuri cât mai înalte şi să le şi
atingem. Chiar dacă suntem mici acum şi nu avem un statut bine
definit, peste un an sau doi, lucrurile pot evolua foarte frumos.

Depinde de _noi_ ce facem mai departe. Discuţie deschisă.

Alex "lupul moralist" Eftimie