[rosedu-general] eLiberatica 2008 - Oferta speciala pentru organizatiile si asociatiile OS/FS din Romania

Tiberiu Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Wed Jan 23 20:24:58 EET 2008

@mmdumi
1. Nu am scris ca ROSEdu ar trebui sa fie o afacere ci ca membrii ei ar
putea sa se gandeasca la a-si castiga o paine mare din soft liber in
viitor :)

2. FLOSS ->
http://en.wikipedia.org/wiki/Free/Libre/Open-Source_Software
http://eliberatica.ro/2008/

3. Cred ca esti clever ca ti-ai pus intrebarile astea

Tibi