[rosedu-general] eLiberatica 2008 - Oferta speciala pentru organizatiile si asociatiile OS/FS din Romania

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jan 23 15:12:06 EET 2008

Alex Eftimie wrote:

> De aceeasi parere. Trebuie, cred, să cerem noi aceste detalii, pe
> site-ul lor sunt informaţii insuficiente.

Site-ul e chiar degeaba. Înregistrările scrie că încep în ianuarie; deci
trebuia să fi început deja, deci trebuia să fi modificat propoziţia aia,
deci trebuia să fi pus preţurile...

> Şi ca răspuns la ce spunea cineva mai sus,

Eu spuneam! >:P

> din moment ce mailul
> iniţial nu pomeneşte nimic de "acte în regulă, asociaţie cu statut
> etc", am putea rezolva situaţia cu un mail cu lista membrilor (care
> mai apoi vor putea fi identificaţi la intrare).

Ar trebui să emaileze cineva înapoi un răspuns la chestia aia. Se oferă
cineva sau îl propun eu pe Alex pentru că se pricepe la vorbit?

Vlad
--
There is nothing more dangerous than an
idea when it is the only one you have.