[rosedu-general] eLiberatica 2008 - Oferta speciala pentru organizatiile si asociatiile OS/FS din Romania

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Wed Jan 23 18:34:06 EET 2008

> Site-ul e chiar degeaba. Înregistrările scrie că încep în ianuarie; deci
> trebuia să fi început deja, deci trebuia să fi modificat propoziţia aia,
> deci trebuia să fi pus preţurile...

Eu zic să nu vă impacientaţi :). Nu s-a terminat încă luna ianuarie şi
cel mai probabil nu s-au pus datele pentru că nu au fost stabilite. Şi
totuşi, mai sunt mai mult de 4 luni până la eveniment.

Eu aş aştepta incă macar câteva zile, poate o săptămână, vedem dacă
mai apar date şi dacă nu vorbim atunci.

Sergiu.