[rosedu-general] eLiberatica 2008 - Oferta speciala pentru organizatiile si asociatiile OS/FS din Romania

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Wed Jan 23 15:07:27 EET 2008

2008/1/23 Sergiu Iordache <sergiu.iordache at gmail.com>:
> Eu vreau sa vin dar astept sa vad cat sunt biletele intai si dupa aia
> ma hotarasc. Daca sunt niste sume normale, sure, i'm in.
>
> Oricum vedem noi cum sta treaba si cu reducerile daca e.
>
> Sergiu.

De aceeasi parere. Trebuie, cred, să cerem noi aceste detalii, pe
site-ul lor sunt informaţii insuficiente.

Şi ca răspuns la ce spunea cineva mai sus, din moment ce mailul
iniţial nu pomeneşte nimic de "acte în regulă, asociaţie cu statut
etc", am putea rezolva situaţia cu un mail cu lista membrilor (care
mai apoi vor putea fi identificaţi la intrare).

Alex

--
Alex Eftimie
http://anaconda.cs.pub.ro/~alexef/