[rosedu-general] Strategie pentru eLiberatica

Tiberiu Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Sun Feb 10 23:00:12 EET 2008

Salutare din nou,

Quote Lucian:
> da, va fi nevoie sa scanati carnetele. Cand mergeti la Andreea cu
> banii, duceti si copiile dupa carnete. Sau poate ca mai bine este ca
> cei din lista sa se inscrie pe net, acolo dau toate datele, ataseaza
> cannurile, apoi unul dintre voi merge la Andreea si plateste. Ce
> parere ai Andreea.

Concluzia este: scanam carnetele si ne inscriem pe site. Strangem suma
si unul dintre noi ridica biletele de la Agora (pot ajuta cu
localizarea).

O propunere venita din partea lui Lucian a fost sa scriem un articol si
sa-l publicam pe site-ul nostru. In felul asta el ne poate pune pe
site-ul eLiberatica la parteneri media.

Ce parere aveti?
Tibi

On Sun, 2008-02-10 at 00:44 +0200, Tiberiu Turbureanu wrote:
> [...]
> putin reticenta "eu nu pot sa tin o prezentare in fata a multi oameni,
> nu am ce sa spun". A fost o idee sa facem promovare ROSEdu/eLiberatica
> si pe monitoarele din Automatica.
>
> Am dezbatut despre atitudine civica si libertate, despre cum putem
ajuta
> reforma in Poli si despre masa rotunda cu doamna Rector si domnul
> pro-decan Tapus de dupa vacanta pe tema soft liber in Poli si
> transparenta.
>
> In mod pragmatic, trimit maine lista lui Lucian Savluc si daca e
> necesara si scanarea carnetului, va voi ruga sa facem si asta.
Strangem