[rosedu-general] Strategie pentru eLiberatica

Tiberiu Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Sun Feb 10 00:44:34 EET 2008

Seara buna,

Asta seara ne-am intalnit pe irc si am lamurit cateva detalii precizate
si pe site-ul eliberaticii.

Am convenit sa facem promovare si la eLiberatica in cadrul unor
prezentari ROSEdu (dupa prima staptamana de dupa vacanta). Ne-am invins
putin reticenta "eu nu pot sa tin o prezentare in fata a multi oameni,
nu am ce sa spun". A fost o idee sa facem promovare ROSEdu/eLiberatica
si pe monitoarele din Automatica.

Am dezbatut despre atitudine civica si libertate, despre cum putem ajuta
reforma in Poli si despre masa rotunda cu doamna Rector si domnul
pro-decan Tapus de dupa vacanta pe tema soft liber in Poli si
transparenta.

In mod pragmatic, trimit maine lista lui Lucian Savluc si daca e
necesara si scanarea carnetului, va voi ruga sa facem si asta. Strangem
banii si ridicam biletele.

Intalnirea urmatoare mi-ar placea sa fie asa cum am sugerat cu totii,
fata in fata.

Noapte buna,
Tibi