[rosedu-general] Strategie pentru eLiberatica

Tiberiu Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Wed Feb 13 23:57:56 EET 2008

Salutare!

Pretul afisat pe siteul eLiberatica nu contine TVA. Deci, pretul unui
bilet pana la 30 Martie este de 46.41 euro.

Vlad Dogaru s-a oferit voluntar sa se ocupe de scanarea carnetelor celor
care nu au posibilitatea si de strangerea banilor, dupa vacanta. Mergem
la Agora si ridicam biletele, apoi.

Va propun sa incepem sa lucram la un articol despre eLiberatica, doar
vrem sa fim trecuti si noi la parteneri media, nu? :)
Ce vom pune in el?
      * filosofie; scop, grup-tinta, modele
      * impresii din exterior, din interior si de la participanti la eL
        2007
      * mini-interviu: Razvan Rughinis, Razvan Deaconescu, Stef Bucur,
        cine a mai fost si e willing :)

Ce pararere aveti?

Inca ceva:
      * in vacanta mi-ar placea sa mma ocup de imaginea site-ului
      * se ofera cineva voluntar sa facem o echipa? deja am vorbit cu
        AxSmart care ne-a facut si sigla; daca mai cunoasteti si alti
        artisti, bring them on sa facem o tema misto
      * stabilim ce proiecte vrem sa demaram, descriere, timeline, svn,
        etc. folosind tracul nostru, in ce proiecte deja existente vrem
        sa ne implicam...
      * vrem sa crestem comunitatea? ne gandim la ce prezentari facem
        dupa vacanta in Poli? ducem vestea si pe la alte facultati
        despre ROSEdu?

Feedback! :)

Tibi