[rosedu-general] Ubuntu-ro n Politehnica!

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Fri Feb 1 18:21:25 EET 2008

scuze s-a trimis prea devreme

2008/2/1 Tiberiu Turbureanu <tiberiuturbureanu at gmail.com>:

> [...]
> proprietar.
>
> Se poate face si o conferinta, sunt destui oameni (chiar apropiati ca
> varsta) din Bucuresti care pot tine astfel de prezentari (stundenti
> voluntari, absolventi dezvoltatori, etc.) si daca ati invita pe cei din
> Cluj, Iasi sau Timisoara ar iesi si cu caracter national, nivelul ar
> creste in felul asta. Atentie insa la mesaj! Cazarea nu reprezinta un
> impediment, am primit reactii extrem de pozitive din partea doamnei
> Rector in intalnirea de ieri) in legatura cu softul liber si Poli (deci

Nu cred ca o conferinta este cea mai buna idee acum, prezentari mai
scurte cred ca sunt cele mai recomandate. Viziunea ta este admirabila,
dar impresionant de optimista, eu sugerez s-o luam cu incetul sa nu ne
gandim asa repede la cum implicam deodata toata comunitatea la un nivel
national, daca vine cineva din grupul de la cluj cred ca deja e foarte bine.

> La fel cum a scris si Razvan, e important sa faceti pasul asta in
> momentul in care va simtiti pregatiti, ca sa iasa bine si mesajul sa
> aiba efectul scontat. Inclin sa cred ca o mini-conferinta in Poli
> inainte de eLiberatica ar fi un semn bun si ati merge sa vorbiti cu
> oameni consacrati din domeniu cu sentimentul celui care a inteles ce
> inseamna soft liber, a transmis mai departe, foloseste si dezvolta soft
> liber, adica ar fi un great feeling!

Eu sunt deja prea confuz tu tot vorbesti ba la persoana a doua,
ba la prima persoana tu esti in cadrul evenimentelor astora sau nu?
Vad ca tot expui niste pareri foarte interesante si utile, dar dupa
incepi iar cu "voi".

Andrei