[rosedu-general] Ubuntu-ro n Politehnica!

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Fri Feb 1 18:16:34 EET 2008

2008/2/1 Tiberiu Turbureanu <tiberiuturbureanu at gmail.com>:

> E foarte bine ca vreti sa organizati o prezentare Ubuntu + WoUSO si
> OLPC, si mai pot fi adaugate multe produse software libere, dar cred eu,
> trebuie mai intai sa va ganditi la mesajul pe care vreti sa-l
> transmiteti: folositi/dezvoltati soft liber? sau ceva mai mult... dragi
> prieteni prezenti la prezentarile noastre: intelegi softul liber si
> actionati in consecinta, prin utilizare treptat exclusiva, dezvoltarea
> lui, incurajarea actiunilor comunitatilor de soft liber, reactionati
> civic cand vi se incalca drepturile si sunteti obligati sa folositi soft
> [...]

Eu sustin viziunea asta, dar mi se pare cam putin cam prea incisiva pe ici
pe colo
sa-i zicem. Cred ca inainte sa ne gandim la trei prezentari deodata mai bine
ne
concentram asupra planului initial cel cu ubuntu in poli.

> Se poate face si o conferinta, sunt destui oameni (chiar apropiati ca
> varsta) din Bucuresti care pot tine astfel de prezentari (stundenti
> voluntari, absolventi dezvoltatori, etc.) si daca ati invita pe cei din
> Cluj, Iasi sau Timisoara ar iesi si cu caracter national, nivelul ar
> creste in felul asta. Atentie insa la mesaj! Cazarea nu reprezinta un
> impediment, am primit reactii extrem de pozitive din partea doamnei
> Rector in intalnirea de ieri) in legatura cu softul liber si Poli (deci
> P19 s-ar putea aranja).

Nu cred ca o conferinta este cea mai buna idee acum, prezentari mai scurte
cred ca sunt cele mai recomandate. Viziunea ta este admirabila, dar
impresionant