[rosedu-general] Ubuntu-ro n Politehnica!

Tiberiu Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Fri Feb 1 17:49:44 EET 2008

E foarte bine ca vreti sa organizati o prezentare Ubuntu + WoUSO si
OLPC, si mai pot fi adaugate multe produse software libere, dar cred eu,
trebuie mai intai sa va ganditi la mesajul pe care vreti sa-l
transmiteti: folositi/dezvoltati soft liber? sau ceva mai mult... dragi
prieteni prezenti la prezentarile noastre: intelegi softul liber si
actionati in consecinta, prin utilizare treptat exclusiva, dezvoltarea
lui, incurajarea actiunilor comunitatilor de soft liber, reactionati
civic cand vi se incalca drepturile si sunteti obligati sa folositi soft
proprietar.

Se poate face si o conferinta, sunt destui oameni (chiar apropiati ca
varsta) din Bucuresti care pot tine astfel de prezentari (stundenti
voluntari, absolventi dezvoltatori, etc.) si daca ati invita pe cei din
Cluj, Iasi sau Timisoara ar iesi si cu caracter national, nivelul ar
creste in felul asta. Atentie insa la mesaj! Cazarea nu reprezinta un
impediment, am primit reactii extrem de pozitive din partea doamnei
Rector in intalnirea de ieri) in legatura cu softul liber si Poli (deci
P19 s-ar putea aranja).

La fel cum a scris si Razvan, e important sa faceti pasul asta in
momentul in care va simtiti pregatiti, ca sa iasa bine si mesajul sa
aiba efectul scontat. Inclin sa cred ca o mini-conferinta in Poli
inainte de eLiberatica ar fi un semn bun si ati merge sa vorbiti cu
oameni consacrati din domeniu cu sentimentul celui care a inteles ce
inseamna soft liber, a transmis mai departe, foloseste si dezvolta soft
liber, adica ar fi un great feeling!

Felicitari inca o data pentru initiativa si pentru entuziasmul lui Mihai
de la Inginerie Electrica.

Tibi