[rosedu-general] Idea - Open Source Community & Development Course

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Aug 20 18:54:27 EEST 2008

On Wed, 2008-08-20 at 18:39 +0300, Stefan Bucur wrote:

> [...]
> avantajele pastrarii topicului pe aceasta lista de discutii depasesc
> dezavantajele si, nu in ultimul rand, this is not natural growth [1].
> Traficul pe aceasta lista este suficient de mic, si in plus se mai
> intampla ca si persoane neimplicate in discutii, dar care primesc
> toate aceste mesaje (exact asa cum am fost eu pana acum) sa vina la un
> moment dat cu o interventie / opinie relevanta. Daca s-ar crea o
> astfel de lista separata, vizibilitatea planificarilor noastre ar
> scadea semnificativ. Don't fix it if it's not broken.

Corect. Dar in momentul in care persoanele se organizeaza si se refera
la topic-ul x sau topic-ul y discutia isi pierde din generalitate (lista
se cheama rosedu-general). Drept pentru care propun folosirea listei
actuale pana cand se ajunge la cumul considerat suficient de propuneri,
sugestii etc. si, in momentul in care proiectul demareaza mai mult sau
mai putin, sa se treaca pe lista separat. Just my thoughts.

> I agree with that! Dar continuand in nota de mai sus, este vreun motiv
> intemeiat sa n-o facem aici: http://wiki.rosedu.org/ ? :)

Acela este wiki-ul proiectului de documentatie. Tutorialele pot intra
acolo. Dar celelalte aspecte legate de comunitate, de netiquette, coding
etc. ar trebui sa fie pe un wiki separat organizat conform structurii
acestui curs: topicuri, responsabili, ce se urmareste, exemple,
exercitii etc.

Voi crea mai seara un wiki trac pentru acest curs.

Razvan