[rosedu-general] Idea - Open Source Community & Development Course

Stefan Bucur stefan.bucur at gmail.com
Wed Aug 20 19:19:36 EEST 2008

2008/8/20 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:

> Corect. Dar in momentul in care persoanele se organizeaza si se refera
> la topic-ul x sau topic-ul y discutia isi pierde din generalitate (lista
> se cheama rosedu-general). Drept pentru care propun folosirea listei
> actuale pana cand se ajunge la cumul considerat suficient de propuneri,
> sugestii etc. si, in momentul in care proiectul demareaza mai mult sau
> mai putin, sa se treaca pe lista separat. Just my thoughts.

You have a point!

> Acela este wiki-ul proiectului de documentatie. Tutorialele pot intra
> acolo. Dar celelalte aspecte legate de comunitate, de netiquette, coding
> etc. ar trebui sa fie pe un wiki separat organizat conform structurii
> acestui curs: topicuri, responsabili, ce se urmareste, exemple,
> exercitii etc.

Mkay :) (Sa stii ca ala este URL-ul unde ajungi cand faci click pe
"Wiki" pe pagina principala - it was just a matter of expectations ;)
) Desi in continuare sustin ideea unui singur "something", in cazul
asta wiki care sa contina o sectiune dedicata pt. acest curs, nu are
sens sa mai insist pe idee, pt. ca mai mult ne complicam acuma sa
schimbam lucrurile deja gandite dupa alte principii.

> Voi crea mai seara un wiki trac pentru acest curs.

Kewl :)

Stefan Bucur