[rosedu-general] Idea - Open Source Community & Development Course

Stefan Bucur stefan.bucur at gmail.com
Wed Aug 20 18:39:21 EEST 2008

2008/8/20 Mircea Bardac <dev at mircea.bardac.net>:

> Sustin de asemenea si ideea utilizarii:
> * unei liste de discutii separate

Poate ca gresesc si va rog sa ma corectati, insa mi se pare un pic
exagerata frenezia creerii de liste de discutie pe banda rulanta (din
ce am urmarit pana acum, cam este un obicei pe-aici :P). Mai mult,
avantajele pastrarii topicului pe aceasta lista de discutii depasesc
dezavantajele si, nu in ultimul rand, this is not natural growth [1].
Traficul pe aceasta lista este suficient de mic, si in plus se mai
intampla ca si persoane neimplicate in discutii, dar care primesc
toate aceste mesaje (exact asa cum am fost eu pana acum) sa vina la un
moment dat cu o interventie / opinie relevanta. Daca s-ar crea o
astfel de lista separata, vizibilitatea planificarilor noastre ar
scadea semnificativ. Don't fix it if it's not broken.

> * unui Wiki in care sa organizam ideile, cu link-uri catre resurse and
> so on.

I agree with that! Dar continuand in nota de mai sus, este vreun motiv
intemeiat sa n-o facem aici: http://wiki.rosedu.org/ ? :)

[1] http://producingoss.com/en/growth.html