[rosedu-general] Sarcini

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Fri Apr 18 15:41:32 EEST 2008

2008/4/18 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:
>  2. Ubuntu Install Fest
>
>  Cosmin (Dumitru) a venit cu o idee care imi surade in promovarea
>  ideii/comunitatilor open-source. O sesiune de install pentru Ubuntu
>  8.04[2] cu data de lansare 24 aprilie 2008. Ca sa nu mormai degeaba,
<snip>
>  In afara de Cosmin care a venit cu ideea, o alta persoana careia i-am
>  cerut sfaturi si a avut numai idei bune este Mircea Bardac
>  (cs at mircea.bardac.net). Responsabilul de eveniment ar trebui sa aiba in
>  vedere consultanta celor doua persoane de mai sus.

> [...]

Mie mi-ar plăcea să particip la coordonarea acestui eveniment. Pe
lista de coordonare a echipei Ubuntu România, a fost dat acum 2 zile
un mesaj legat de un release party în Cluj[1], în care se specifica şi
suportul pentru alte iniţiative de gen, deci primul contact până în
Canonical (firma oferă suport pentru ubuntu) sunt cei de la
ubuntu-ro[2].

Mi se pare o idee bună să contribuim cu raportarea de bug-uri la
instalare pe Launchpad [3] (sistemul de triere erori, dezvoltare
aplicaţii şi  traducere atât pentru ubuntu cât şi pentru alte
proiecte). Dacă evenimentul nostru va fi pe 3-4 mai sau chiar 10-11,
am avea suficient timp să comandăm cd-uri "de la mama lor", pe care să
le dăm mai departe celor care vor veni cu laptop-urile spre instalare.

Cam atât deocamdată,

Alex

[1] https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-ro/2008-April/000888.html
[2] http://ubuntu.ro/comunitate/participa/local
[3] http://launchpad.net/

--
() campania panglicii în ASCII - împotriva mesajelor electronice in HTML
/\ www.asciiribbon.org - împotriva atașamentelor proprietare