[rosedu-general] Sarcini

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Apr 18 17:10:42 EEST 2008

On Fri, 2008-04-18 at 15:41 +0300, Alex Eftimie wrote:
<snip>

> Mie mi-ar plăcea să particip la coordonarea acestui eveniment. Pe
> lista de coordonare a echipei Ubuntu România, a fost dat acum 2 zile
> un mesaj legat de un release party în Cluj[1], în care se specifica şi
> suportul pentru alte iniţiative de gen, deci primul contact până în
> Canonical (firma oferă suport pentru ubuntu) sunt cei de la
> ubuntu-ro[2].
>
> Mi se pare o idee bună să contribuim cu raportarea de bug-uri la
> instalare pe Launchpad [3] (sistemul de triere erori, dezvoltare
> aplicaţii şi  traducere atât pentru ubuntu cât şi pentru alte
> [...]

Raportarea de bug-uri pe Launchpad este o idee buna.

>  Dacă evenimentul nostru va fi pe 3-4 mai sau chiar 10-11,
> am avea suficient timp să comandăm cd-uri "de la mama lor", pe care să
> le dăm mai departe celor care vor veni cu laptop-urile spre instalare.

O alta idee foarte buna.

OK, Alex. Din punctul meu de vedere ai go-ul in organizarea acestui
eveniment. Ar trebui sa discuti cu cel care a venit cu ideea (Cosmin[1])
despre cum s-ar putea desfasura cat mai bine un astfel de eveniment.

Sugestii bune am primit si, destul de probabil, vei primi de la
Mircea[2].

De asemnea, eu iti voi sta la dispozitie. Pentru probleme legate de
sali, infrastructura, promovare, I'm your man. O sa te mai bazai si eu o
data la 4-5 zile sa te intreb despre evolutia evenimentului (eu ca un
beneficiar direct :-P).

Ar trebui sa te gandesti la formarea unei echipe care poate sa asigure
"suportul" tehnic la Install Fest. Oricum, probleme vor exista (drivere,
sunet, placa video, etc.) - so it should be fun.

Contactarea Ubuntu pentru ca ei sa afle de organizarea unui astfel de
eveniment este iar un lucru bun.

Probabil ca mai exista si alti oameni cu sugestii.

Razvan