[rosedu-general] Jabber

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue Apr 8 11:31:36 EEST 2008

On Tue, 2008-04-08 at 11:24 +0300, Razvan Deaconescu wrote:
> My doi bani:
>
> Folosirea Google Apps este o idee buna pentru ca ne scapa de multe
> sarcini administrative etc.
>
> Exista insa doua dezavantaje:
> * nu avem aceeasi flexibilitate in automatizare; nu stiu cat de usor e
> sa cream proiecte sub trac, repository-uri SVN, sa personalizam
> wiki-urile asa cum dorim

Cred că putem păstra şi setup-ul pe care îl avem acum, cu trac, wiki,
svn and the works. Ideea ar fi să avem un mijloc de comunicare relativ
facil în persoana lui Google Talk, mail pentru cei tentaţi de interfaţa
urâtă, greoaie şi neproductivă a lui Google Talk, şi o pagină de-aia
personalizată cu feeduri şi zdrăngănele.

> * dupa cum a spus si Vlad - that would live us with nothing fun to do;
> partea de administare, de setup etc.

s/live/leave/
OMG, I pwnd t3h über-grammar-nazi himself. Just kidding, of course,
realizez că mai ai şi alte lucruri de făcut decât să te conversezi cu
noi pe mail toată ziua (Instrumentaţie Vrituală, de exemplu :-P).

> Propunerea mea este urmatoarea: mergem in continuare pe ideea
> do-it-yourself, si, cand vom considera ca nu mai e nici o provocare si
> nici o satisfactie toata personallizarea si lucrurile micute, migram pe
> Google Apps

Me I'm all for that. Am gustat din Google Apps, e ok, dar muult prea
uşor (plus că -- we sold out to Google? since fucking when?).

> Mi se pare foarte buna ideea cu instalarea unui server Jabber. Mi se un
> lucru bun sa putem sa folosim toti messaging cu adresele @rosedu.org

Eventual am putea atrage lumea cu un item de documentaţie. Sau există
deja? My bad, sunt foarte grăbit.

> Vlad, Jabber/XMPP e un protocol destul de simplu si un server
> Jabber/XMPP nu are un memory footprint foarte mare. Drept urmare, nu
> cred ca va fi o incarcare semnificativa a bestiei.

Dar dacă se conectează -- ştiu şi eu -- 20 depersoane odată? Dar 200?
OK, OK, până ajung să se conecteze 200 de persoane o să upgradăm Bestia.
Şi e cu `B' mare, să fie clar :-)

> Din partea mea, ai OK-ul pentru o instalare Jabber pe sistemul local,
> urmand sa migram apoi pe anaconda.

O să mă joc cu el undeva săptămâna asta, sper.

Vlad