[rosedu-general] Poze intalniri

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Apr 8 11:30:12 EEST 2008

Salut!

Un alt aspect important care consider ca trebuie avut in vedere este
acela al pozelor/eventual filmulete de la diverse intalniri. Dincolo de
nostalgii si sesiuni de ras ulterioare, consider ca este util si pentru
promovarea comunitatii. Stiti cum se zice, o poza face mai mult decat
1000 de octeti (mai ales daca e bitmap) :-P

Propunerea mea este urmatoarea: Andrei, la fiecare intalnire stabilita,
va trebui sa coordoneze realizarea unor poze cu participantii (la
hackathon ar trebui neaparat asa ceva). Apoi va colabora cu Sergiu,
responsabilul site-ului pentru a pune pozele pe acolo.

What say you?

Sergiu, in cazul in care lumea este de acord, ar trebui sa te gandesti
la un mod in care poate fi integrat un album sau ceva asemanator pe
site-ul ROSEdu. Evident am putea pune pozele pe Flickr sau Picasa Web
sau ce o mai fi. Dar parca m-as simti mai mandru cu pozele direct pe
site-ul ROSEdu.

Razvan