[rosedu-general] Jabber

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Apr 8 11:24:55 EEST 2008

On Tue, 2008-04-08 at 10:40 +0300, Vlad Dogaru wrote:

> Eu unul folosesc Google Talk, dar de obicei nu este decât Luci logat.
> Cine nu mă are şi foloseşte Google Talk, add me:
> ddvlad-at-oh-you-know.com :o)

My doi bani:

Folosirea Google Apps este o idee buna pentru ca ne scapa de multe
sarcini administrative etc.

Exista insa doua dezavantaje:
* nu avem aceeasi flexibilitate in automatizare; nu stiu cat de usor e
sa cream proiecte sub trac, repository-uri SVN, sa personalizam
wiki-urile asa cum dorim
* dupa cum a spus si Vlad - that would live us with nothing fun to do;
partea de administare, de setup etc.

Propunerea mea este urmatoarea: mergem in continuare pe ideea
do-it-yourself, si, cand vom considera ca nu mai e nici o provocare si
nici o satisfactie toata personallizarea si lucrurile micute, migram pe
Google Apps

Mi se pare foarte buna ideea cu instalarea unui server Jabber. Mi se un
lucru bun sa putem sa folosim toti messaging cu adresele @rosedu.org

Vlad, Jabber/XMPP e un protocol destul de simplu si un server
Jabber/XMPP nu are un memory footprint foarte mare. Drept urmare, nu
cred ca va fi o incarcare semnificativa a bestiei.

Din partea mea, ai OK-ul pentru o instalare Jabber pe sistemul local,
urmand sa migram apoi pe anaconda.

Razvan