[rosedu-general] Jabber

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue Apr 8 10:40:44 EEST 2008

On Tue, 2008-04-08 at 10:33 +0300, Alex Eftimie wrote:
> De ce nu am folosi mai mulţi Google Talk, care este tot Jabber şi uşor
> de configurat în Pidgin şi uşor de folosit (necesită doar un cont
> Google)? Aşa am atrage lumea spre Gmail şi am diminua numărul de
> mesaje terminate cu reclamă de la Yahoo de exemplu.

Eu unul folosesc Google Talk, dar de obicei nu este decât Luci logat.
Cine nu mă are şi foloseşte Google Talk, add me:
ddvlad-at-oh-you-know.com :o)

Dar ++ la ideea cu mailurile trimise de pa Yahoo.

> Ceva mai serios vorbind, de ceva vreme există Google Apps for your
> Domain[1], o soluţie care cuprinde Gmail, Talk, Calendar şi Documents
> păstrând numele de domeniu (rosedu.org). Încă nu i-am dat de cap, dar
> cred că nu ar fi greu de configurat, salvând în felul ăsta din
> resursele anacondei: http://partnerpage.google.com/rosedu.org .

Se spune că lumea se împarte în cei care urăsc Google şi cei care iubesc
Google. Eu sunt pe la mijloc, dar mi se par cam creepy politicile lor de
stocare pe timp nedefinit a oricărei informaţii.

Google Documents nu prea am folosit, dar celelalte mi se par moslty OK
(poate cu excepţia lui Gmail; webmail == shite :-P). Iar Calendar se
integrează destul de dubios cu Thunderbird / Evolution. But all this
"Google branding" leaves nothing fun for us to do. Still, it's better
than zilch I say.

Vlad