[rosedu-general] Jabber

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Tue Apr 8 10:33:46 EEST 2008

2008/4/8 Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro>:
> Salut,
>
> a apărut într-o discuţie mai veche, dar nu a fost insistat asupra. Deci:
> ce-aţi zice de un server de XMPP (ex Jabber, I like Jabber better) pe
> anaconda? Să vă zic la ce m-am găndit eu:
>
> Pro:
>  * open, fresh (ok, not really a reason), fun, în spiritul OSS.
>  * sort of geek pride-ish I guess.
>  * nu se conectează Yahoo (cum sunt sigur că vi s-a întâmplat de
> nenumărate ori)? Go all Jabber/anaconda!
>
> Con:
>  * Bestia este şi aşa solicitată.
> [...]

De ce nu am folosi mai mulţi Google Talk, care este tot Jabber şi uşor
de configurat în Pidgin şi uşor de folosit (necesită doar un cont
Google)? Aşa am atrage lumea spre Gmail şi am diminua numărul de
mesaje terminate cu reclamă de la Yahoo de exemplu.

Ceva mai serios vorbind, de ceva vreme există Google Apps for your
Domain[1], o soluţie care cuprinde Gmail, Talk, Calendar şi Documents
păstrând numele de domeniu (rosedu.org). Încă nu i-am dat de cap, dar
cred că nu ar fi greu de configurat, salvând în felul ăsta din
resursele anacondei: http://partnerpage.google.com/rosedu.org .

Alex

[1] http://www.google.com/a/help/intl/en/index.html
--
() campania panglicii în ASCII - împotriva mesajelor electronice in HTML
/\ www.asciiribbon.org - împotriva atașamentelor proprietare