[rosedu-general] Jabber

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue Apr 8 10:23:57 EEST 2008

Salut,

a apărut într-o discuţie mai veche, dar nu a fost insistat asupra. Deci:
ce-aţi zice de un server de XMPP (ex Jabber, I like Jabber better) pe
anaconda? Să vă zic la ce m-am găndit eu:

Pro:
 * open, fresh (ok, not really a reason), fun, în spiritul OSS.
 * sort of geek pride-ish I guess.
 * nu se conectează Yahoo (cum sunt sigur că vi s-a întâmplat de
nenumărate ori)? Go all Jabber/anaconda!

Con:
 * Bestia este şi aşa solicitată.
 * Puţine persoane folosesc Jabber, deci am avea în total -- doar pe noi
în listă :-)
 * O aplicaţie în plus pentru cei care folosesc clientul lui Yahoo (şi
pe care nu îi judec -- clientul ăla vechi, pe XP, era almost bearable).

What say you? If you're all for yay, mă ofer să testez pe maşina locală
un server, să îi ofer o configuraţie minimă, apoi să corup^W rog un
admin să instaleze.

Vlad

PS: Ultima oară când am folosit, Jabber suporta `transporturi', adică te
logai prin contul de Jabber şi printr-un server configurat corespunzător
la Yahoo/MSN/whatnot. Suportul era, evident, minim, şi nu văd de ce am
folosi aşa ceva other than for another experiment, mai ales când
probabil folosim Pidgin care are suport OK pentru Yahoo.