[rosedu-general] Propunede simulare

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Sep 15 15:32:33 EEST 2007

Salut!

Cred că e cazul să facem un stress-test la tot ce s-a făcut până acum în
  acest proiect.

Înainte de asta, ţin să-mi cer încă o dată scuze pentru nivelul ridicat
de absenteis din ultima luna. "Excursia" la Braşov, examenele de
restanţă, viitoarea carte de USO mi-au consumat destul de mult din timp.

Pe de altă parte ţin să felicit pe toată lumea pentru entuziasmul,
dăruirea şi, de ce nu, profesionalismul cu care s-a desfăşurat acest
proiect (liste de discuţii, wiki, documentaţie, svn, scheme, etc. sunt
dovada clară a acestui lucru). În mod evident, lucrurile nu se vor opri
aici, aşa că nu vă culcaţi pe o ureche :-) ( *puts a whip in his hand* )

OK, ajunge cu chestiile siropoase. Let's get down to business.

În primul rând aş vrea să avem până luni, în măsura posibilului o
variantă cât de cât funcţională a 'Teh Quest'-ului, fără "bălăriile
propuse de mine" legate de rularea unor scripturi (for now). Mă refer la:
   * vom avea un fişier PHP cu cele 20 de întrebări şi răspunsuri;
verificarea răspunsului se face literal
   * fiecare utilizator are un nivel din cele 7 raportat la nivelul din
Quest (mai discutăm despre asta)
   * trecerea de un nivel înseamnă afişarea următorului nivel şi de
adunarea punctelor obţinute

Întrebările le voi face chiar eu în decursul zilei de azi. Vor fi
întrebări de USO, dar vor fi întrebări simple ca să nu mă chinui cu ele
mai mult de o oră, două.

Luni aş vrea să înceapă o simulare a două săptămâni de facultate. În
afara cererilor cu Quest-ul mai trebuie făcute următoarele:
   * creat conturi pentru toţi participanţii; eu voi vorbi şi cu viitori
asistenţi la USO să participe la această iniţiativă ca să avem un cadru
de simulare cât mai adecvat; noi şi cu ei vom ajunge la vreo 20 de
oameni ceea ce este foarte bine; mă voi ocupa chiar eu de crearea de
conturi pentru ei
   * creat 14 întrebări tip QOTD pentru cele 2 săptămâni; voi discuta cu
un asistent de USO să facă acest lucru
   * creat întrebări pentru UQ-challenge; voi discuta, din nou, cu
asistenţii de USO să pună întrebări de acest fel (variante multiple); ar
fi de dorit însă, să generaţi şi fiecare dintre voi 3 întrebări de acest
sens; nu ar trebui să vă ia mai mult de 20 de minute şi, particpaţi la
binele general; şi dacă nici asta nu vă convinge, gândiţi-vă că veţi şti
răspunsurile pentru provocările voastre :-P
   * anunţat toţi oamenii unde vor să anunţe bug-urile (respectiv
sistemul de ticketing)
   * resetat baza de date de punctaje; toată lumea începe de la 0 (s-a
ales praful de ce 50 de catralioane de puncte ale tale, vali :-P)
   * fiecare utilizator va porni cu 15 puncte; trebuie iniţializată
corespunzător baza de date
   * Vlad, va trebui să ne dai un model cu 5 întrebări cu cât mai multe
opţiuni ca să avem o vedere clară asupra modului în care acestea vor fi
alcătuite; recomand să le pui pe wiki ca să anunţi şi asistenţii

Vreau să-mi spuneţi ce părere aveţi voi despre toate cele de mai sus. În
mod evident vor apărea probleme, dar acesta este şi scopul acestei simulări.

Dacă însă existe puncte lipsă, precizări suplimentare sau lucruri pe
care le-am omis sau nu le-am considerat, aş vrea să mă anunţaţi.