[rosedu-general] More about teh quest

Alex Eftimie alexef at rosedu.org
Sat Sep 15 15:05:42 EEST 2007

On 9/15/07, Vali Valentin <vali_shooter at yahoo.com> wrote:

> Sorry. am fost plecat o perioada de-acasa si nu am
> avut internet cat timp am lucrat la Quest si aseara
> cand am ajuns am pus foarte repede ceea ce am lucrat
> fara sa observ ca ai pus si tu.(gresala mea ca nu am
> verificat ce s-a mai modificat pe svn). Sigur, daca ai
> depus un efort sa faci cat mai repede Questul, poti
> sa-l stergi pe-al meu.

Nu am depus un efort in cursa "Cine termina primul implementarea teh
Quest". In momentul  in care am trimis fisierele pe server nici nu
stiam ca te ocupi si tu de acelasi lucru.

Nu mi se pare normal sa rezolvam probleam stergandu-l pe al meu. Va fi
ceva de genul, sunt doua versiuni, unul (adica eu) face gura pe lista
si o impune pe a lui. Normal ar fi sa lucram toti pe acelasi fisiere,
sa ne aducem completari si sa obtinem un produs finit al efortului
comun.

> Inca odata sorry. (nu se va mai repeta).

> Cat despre UQTranslate am observat ca nu respecta
> specificatiile lui Razvan si nu s-a mai facut nimic la
> el.

> Vali.

Prin urmare, daca nimeni nu are nimic impotriva, sa continuam
dezvoltarea pe un singur rand de fisiere, fie acela al meu fie al lui
Valentin. Razvani au avut deja grija sa bage noi bete in roate cu
rularea unor scripturi pe server, s.a.m.d.

offtopic (oare): eu zic sa alegem o tabela SQL ca suport pentru
intrebari, raspunsuri si metoda de a le verifica daca sunt corecte.

Alex Eu