[rosedu-general] Propunede simulare

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Sun Sep 16 17:38:25 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:
>    * Vlad, va trebui să ne dai un model cu 5 întrebări cu cât mai multe
> opţiuni ca să avem o vedere clară asupra modului în care acestea vor fi
> alcătuite; recomand să le pui pe wiki ca să anunţi şi asistenţii

O să modific pagina de wiki cu formatul updatat, dar întrebările o să le
pun mâine. Acum doar ce am ajuns (şi am găsit 44 de mesaje :-o). Mâine o
să pun câteva întrebări corecte pe wiki şi o să updatez pagina cu formatul.

Problema e că primesc o eroare ciudată priving sintaa query-ului SQL pe
care îl construiesc, deci momentan nu se updatează baza de date.
Query-ul arată ok şi funcţionează dacă îi dau paste în phpMyAdmin. Sugestii?

Vlad

--
Lisp is to emacs what sex is to STDs.