[rosedu-general] Teh Quest - alterare specificaţii
Razvan Deaconescu
razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Sep 15 16:07:37 EEST 2007
Alex Eftimie wrote:
[...]
>> Nu în ultimul rând, Răzvan Rughiniş rămâne la propunerea că nivelurile
>> participantului (cele 7) nu vor fi date de avansurile sale în Teh Quest
>> ci punctajul general obţinut până atunci (sau săptămânal). Încă dezbatem
>> problema asta. Dacă aveţi păreri sunt binevenite.
>
> Problema este urmatoarea: cu actualele specificatii, numarul de puncte
> nu creste sau ramane constant, ci poate chiar scadea. Fie un user care
> tot provoaca si tot pierde challengeuri. El pierde cate 3
> (POINTS_CHALLENGE) puncte de fiecare data, pana cand ajunge la zero.
> Daca el se afla la nivelul 10, nu mai poate promova la 11, pentru ca
> are, per total zero puncte. Nu mai poate nici provoca, pentru ca nu
> are macar 3 puncte. Prin urmare, asteapta zile intregi sa raspunda
> corect la QotD, pentru a strange puncte ... . Este asta comportamentul
> dorit?
Ca motivaţie pentru folosirea punctajului total este ideea că trebuie să
justifice evoluţia de până atunci a participantului.
În momentul în care un utilizator pierde punctaj, el ajunge poate pierde
nivelul de user (din cele 7 niveluri).
Punctele îi sunt necesare pentru challenge-uri. În rest poate câştiga
puncte şi din question of the day şi din quest.
Singura problema este stabilirea nivelului de trecere. Trebuie să facem
o estimare destul de bună a punctajului total pe care îl poate obţine
cineva.
Un alt avantaj al acestui model este motivaţia unui partipant pentru
challenge-uri. Dacă te bazezi doar pe quest sau pe challenge-uri o să
ajungi greu la un anumit nivel. La o adică putem mări numărul de
niveluri de user la 10, ca să fie o delimitare mai bună.
Răzvan
More information about the rosedu-general
mailing list