[rosedu-general] More about teh quest

Vali Valentin vali_shooter at yahoo.com
Sat Sep 15 11:43:57 EEST 2007

--- Alex Eftimie <alexef at rosedu.org> wrote:

> [...]
> Fisierele sunt deja
> pe server, functionalitatea se poate testa facand
> login la
> http://anaconda.cs.pub.ro/moodle/ .
>
> Astăzi am observat Changeset 110 la 09/15/07
> 01:11:36 (
> http://www.rosedu.org/dev/uso-quest/changeset/110 )
> de către valentin
> care pur şi simplu duplică efortul meu.
> FiÅŸierele propuse fac acelasi
> lucru cu cele 'comise' de mine, in plus el optand
> pentru stocarea
> intrebarilor intr-un fisier PHP, direct in sessiune

Sorry. am fost plecat o perioada de-acasa si nu am
avut internet cat timp am lucrat la Quest si aseara
cand am ajuns am pus foarte repede ceea ce am lucrat
fara sa observ ca ai pus si tu.(gresala mea ca nu am
verificat ce s-a mai modificat pe svn). Sigur, daca ai
depus un efort sa faci cat mai repede Questul, poti
sa-l stergi pe-al meu.
Inca odata sorry. (nu se va mai repeta).

> Se pune întrebarea: ce este de facut? Din păcate
> nu este prima dată
> când se intâmplă acest lucru, altă dată (
> http://www.rosedu.org/dev/uso-quest/changeset/77 )
> printr-un nou
> commit a fost "rasă" complet versiunea lui Mihai de
> UQTranslate, fără
> nici o notificare prealabilă.

Cat despre UQTranslate am observat ca nu respecta
specificatiile lui Razvan si nu s-a mai facut nimic la
el.

Vali.