[rosedu-general] More about teh quest

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Sep 15 11:42:30 EEST 2007

Alex Eftimie wrote:
> <conflict>
> Aşa cum anunţasem în mail-ul anterior, am făcut primii pasi in
> implementarea The Quest prin Changeset 106 la 09/14/07 18:54:36 (
> http://www.rosedu.org/dev/uso-quest/changeset/106 ). Versiunea este
> aproape completa, lipsind doar sursa de intrebari. Fisierele sunt deja
> pe server, functionalitatea se poate testa facand login la
> http://anaconda.cs.pub.ro/moodle/ .
>
> Astăzi am observat Changeset 110 la 09/15/07 01:11:36 (
> http://www.rosedu.org/dev/uso-quest/changeset/110 ) de către valentin
> [...]

Vali, o să te rog ca de câte ori ai de gând să faci o schimbare majoră
să anunţi pe lista asociată (uq-translate, uq-quest, etc.) ca să nu
apară conflicte.

Se acceptă schimbări minore, dar înaintea unei schimbări majore este
necesară o discuţie. Cu toţii avem drept de commit pe repository astfel
că fiecare poate suprascrie munca altuia.

Este, din păcate, şi vina mea, pentru că nu am organizat o împărţire
clară a sarcinilor.

Dacă cineva are o idee şi nu are timp/chef să discute pe lista despre
asta, poate să facă un branch:
http://svnbook.red-bean.com/en/1.4/svn.branchmerge.html

Mulţumesc,