[rosedu-general] More about teh quest

Dumitrache Mihai-Marian mmdumi at gmail.com
Sat Sep 15 13:19:10 EEST 2007

legat de problema asta propun ca pentru proiectele urmatoare, sa existe un
indrumator (sper sa fie razvan si nu altcineva), si sa imparta sarcinile
foarte foarte bine ori pentru 2-3-4 persoane ori 1, nu conteaza.
ideea e urmatoarea: eu unul ma simt mai bine sa stiu ca am o sarcina de
indeplinit, am rezolvat-o si apoi mergem mai departe;
eu unul urasc sa petrec 1 saptamana sa muncesc ca nebunul (just for fun) iar
apoi sa se foloseasca alte surse (aproape identice) pentru aplicatia finala,
doar pentru ca imi e rusine sa injur sau sa ma cert cu altii (nu mai
detaliez, iar problema s-a rezolvat multumita lui alex)
mai vorbim la o intrunire despre problemele interioare

Mihai