[rosedu-general] More about teh quest

Alex Eftimie alexef at rosedu.org
Sat Sep 15 11:34:49 EEST 2007

<conflict>
Aşa cum anunţasem în mail-ul anterior, am făcut primii pasi in
implementarea The Quest prin Changeset 106 la 09/14/07 18:54:36 (
http://www.rosedu.org/dev/uso-quest/changeset/106 ). Versiunea este
aproape completa, lipsind doar sursa de intrebari. Fisierele sunt deja
pe server, functionalitatea se poate testa facand login la
http://anaconda.cs.pub.ro/moodle/ .

Astăzi am observat Changeset 110 la 09/15/07 01:11:36 (
http://www.rosedu.org/dev/uso-quest/changeset/110 ) de către valentin
care pur şi simplu duplică efortul meu.  Fişierele propuse fac acelasi
lucru cu cele 'comise' de mine, in plus el optand pentru stocarea
intrebarilor intr-un fisier PHP, direct in sessiune ( ... ).
</conflict>

Se pune întrebarea: ce este de facut? Din păcate nu este prima dată
când se intâmplă acest lucru, altă dată (
http://www.rosedu.org/dev/uso-quest/changeset/77 ) printr-un nou
commit a fost "rasă" complet versiunea lui Mihai de UQTranslate, fără
nici o notificare prealabilă.

În aşteptarea unui "resolve",

Alex

--