[rosedu-general] World of USO - TODOs

Alex Eftimie alexef at rosedu.org
Sat Oct 6 22:47:44 EEST 2007

On 10/6/07, Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote:
> [...]
> USO pe site (Mihai, Vali)
> * am vorbit si cu Vlad si as dori ca uq translate sa foloseasca o baza
> de date secundara (uq-bkup) in care sa introduca in prima faza
> intrebarile; daca totul e OK intrebarile vor fi apoi introduse in baza
> de date (Razvan, Vlad)
> * trebuie incheiat manualul (Razvan, Sergiu, orice voluntar)
> * trebuie ascuns modul de acces la baza de date si la intrebari (sa nu
> apara nimic de genul acesta in source browser in trac sau oriunde
> altundeva cu acces public) (Alex, Mihai, Vali)

Are cineva idee cum/daca se sterg reviziile vechi din SVN/trac? Daca
nu, trebuie schimbate datele de conectare pe anaconda, astfel
variantele vechi sa nu mai aiba valoare. In prezent in repository nu
se mai afla config.php (cel cu problema) ci un config.default.php,
care nu prezinta pericol, my thought.

> * trebui adaugat un mic modul de cautare a numelui celui care se doreste
> sa fie provocat; la circa 400 de studenti e greu sa gasesti pe cel pe
> care vrei sa-l provoci (Alex, Sergiu, Vali)

Ma ocup eu de asta acum. Ma gandesc la un replacement la
"combo"/select box-ul curent, printr-un camp de text care sa aiba
auto-completion. Orice sugestie e binevenita.

> * transmis catre Alex Herisanu componenta care sa faca integrarea cu
> Moodle (Mihai)

Este vorba despre fisierul /moodle-dev/trunk/

Alex Eftimie
http://anaconda.cs.pub.ro/~alexef/