[rosedu-general] World of USO - TODOs

Alex Eftimie alexef at rosedu.org
Sat Oct 6 22:56:32 EEST 2007

On 10/6/07, Alex Eftimie <alexef at rosedu.org> wrote:

> Are cineva idee cum/daca se sterg reviziile vechi din SVN/trac? Daca
> nu, trebuie schimbate datele de conectare pe anaconda, astfel
> variantele vechi sa nu mai aiba valoare. In prezent in repository nu
> se mai afla config.php (cel cu problema) ci un config.default.php,
> care nu prezinta pericol, my thought.

> Ma ocup eu de asta acum. Ma gandesc la un replacement la
> "combo"/select box-ul curent, printr-un camp de text care sa aiba
> auto-completion. Orice sugestie e binevenita.

 Este vorba despre fisierul /moodle-dev/trunk/block_uqlink.php (scuze
de mail trimis din greseala incomplet).

Intrebare: se doreste doar adaugare modulului (de fapt block) moodle
pe curs.cs.pub.ro, sau mutarea cu totul a World of USO pe noul host.
Intreb pentru ca nu prea este posibil prima fara a doua (modulul
include fisierul de configurare 'config.php', de unde are nevoie de
constantele HASH_VALID, HASH_PASS si USOQUEST_URL ).
Prin urmare, daca ne gandim sa pastram WoU pe anaconda/rosedu atunci
trebuie gandita o "solutie-fulger" de partajare a config, sau
inlocuirea fisierului de configurare cu altceva, sau nu stiu.