[rosedu-general] World of USO - TODOs

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Oct 6 22:10:39 EEST 2007

Salutare!

Dupa cum (nu) stiti, pe 10 octombrie e lansarea oficiala a World of USO.
Am asignat pana acum urmatoarele sarcini:
* am transmis asistentilor de USO crearea de intrebari pentru QotD si
pentru Challenge
* am transmis lui Alex Herisanu mail referitor la integrarea pe site-ul
curs.cs.pub.ro a link-ului catre World of USO

Ce ar mai trebui facut?

* trebuie schimbat si pe site numele oficial din USO Quest in World of
USO pe site (Mihai, Vali)
* am vorbit si cu Vlad si as dori ca uq translate sa foloseasca o baza
de date secundara (uq-bkup) in care sa introduca in prima faza
intrebarile; daca totul e OK intrebarile vor fi apoi introduse in baza
de date (Razvan, Vlad)
* trebuie incheiat manualul (Razvan, Sergiu, orice voluntar)
* trebuie ascuns modul de acces la baza de date si la intrebari (sa nu
apara nimic de genul acesta in source browser in trac sau oriunde
altundeva cu acces public) (Alex, Mihai, Vali)
* trebui adaugat un mic modul de cautare a numelui celui care se doreste
sa fie provocat; la circa 400 de studenti e greu sa gasesti pe cel pe
care vrei sa-l provoci (Alex, Sergiu, Vali)
* transmis catre Alex Herisanu componenta care sa faca integrarea cu
Moodle (Mihai)
* creat o forma de bkup a bazei de date (o data la o zi) in cazul in
care avem probleme; o putem pune chiar si sub svn sau ceva; desi putem
ceva de genul uq-db.day.month.year.bkup (Sergiu, Vali)
* o povestioara despre un taram imaginar (<name here>) si un personaj
imaginar (USO) in spiritul jocului :-) (any volunteer)

Numele din paranteza reprezinta propunerile mele pentru cei care sa se
ocupe de sarcina respectiva. Rugamintea mea e ca cineva sa trimita un
reply in care sa se ofere voluntar, ca sa nu ajungem sa ne calcam in
picioare.

Mihai, lucru foarte important este transmiterea componentei care face
integrarea cu Moodle catre Alex Herisanu ca sa avem un cadru de test. O
sa discut cu el si o sa-i trimit adresa lui de e-mail ca sa fie
comunicarea mai usoara in aceasta privinta.

Cam asta ar fi; daca mai aveti propuneri ... save no ammo.

O sa incerc sa mai intru pe Internet duminica sau luni ca sa vedem care
este avansul.

Numai bine,
Razvan