[rosedu-general] Good news..so far

Bogdan Doinea dcbogdan07 at gmail.com
Thu Nov 15 19:04:36 EET 2007

Salut!

Dupa cum stiti , s-a facut o petitie de propunere a unor noi mastere
si de a mari numarul de locuri pe care facultatea de Calculatoare le are la
master, la
nivelul anilor 1,2,3 la noi in facultate. After three millenia am reusit sa
strangem
semnaturi (mai exact 731:D) pentru ea.. si astazi am prezentat-o decanului.

Decanul a fost mai mult decat receptiv la propunere.. chiar entuziasmat as
putea spune,
asa ca .. desi nu este nimic sigur, exista sanse:). Peste doua saptamani ne
vom intalni
din nou cu decanul pentru a discuta resursele de care avem nevoie pentru a
implementa
aceasta programa.

Momentat este un lucru bun ca decanul a primit cu entuziasm aceasta
propunere... so ...
cum pe toata lumea de pe aceasta lista priveste direct aceasta veste, all
rejoyce!:)

As vrea sa mutlumesc mult celor care ne-au ajutat cu strangerea semnaturilor
si sa
va asigur ca ne vom da silinta cat mai mult in continuare pentru a reusi
realizarea
acestor mastere. With god speed.. we march:).

Multumesc inca o data de ajutor!
--
Bogdan Doinea