[rosedu-general] Good news..so far

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Nov 15 19:19:49 EET 2007

Bogdan Doinea wrote:

> Salut!
>
> Dupa cum stiti , s-a facut o petitie de propunere a unor noi mastere
> si de a mari numarul de locuri pe care facultatea de Calculatoare le are
> la master, la
> nivelul anilor 1,2,3 la noi in facultate. After three millenia am reusit
> sa strangem
> semnaturi (mai exact 731:D) pentru ea.. si astazi am prezentat-o decanului.
>
> Decanul a fost mai mult decat receptiv la propunere.. chiar entuziasmat
> as putea spune,
> asa ca .. desi nu este nimic sigur, exista sanse:). Peste doua saptamani
> [...]

Este un lucru foarte bun faptul ca aceasta initiativa a reusit
coagularea atator de multi studenti si felicit pe cei care au contribuit
la succesul ei.

In ochii mei este o demonstratie a puterii pe care o pot avea studentii
daca se mobilizeaza si reusesc sa atinga problemele existente. Nu pot
decat sa sper in mai multe initiative de acest gen.

Join the revolution!

Razvan