[rosedu-general] Planeta ROSEdu : parte din univers

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Mon Nov 12 21:11:30 EET 2007

Salut,

Unii dintre voi probabil că ştiţi, lucrurile s-au pus în mişcare legat
de organizarea site-ului nostru.

Unul dintre lucrurile noi este Planet-ul sau Planeta, un centralizator
de RSS pe care îl puteţi accesa la http://planet.rosedu.org/.
Aşteptăm idei şi comentarii (nu legate de aspect, întregul site şi
subdomeniile wiki.rosedu.org, forum.rosedu.org şi planet.rosedu.org
vor fi resuscitate de un design marca Mihai Dumitrache & co.).

Un prim lucru la care m-am gândit împreună cu Vlad acum 5 minute, a
fost: ce-ar fi dacă am găzdui şi alte planete? Ok, planeta noastră
abia are 3 zile de viaţă, dar universul este destul de mare. Am putea
avea, i.e. Planeta Poli sau Politehnica sau UPB, găzduită de exemplu
la http://planet.rosedu.org/poli şi care ar centraliza blogurile
legate de universitate.
Din partea publicului există interes, lucru susţinut şi de mailul pe
care l-am primit azi, de la www.phpromania.net/blog cerând adăugarea
în listă.

Propuneri şi păreri,

Alex