[rosedu-general] Fwd: Modificare Nameserver pt domeniu

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Mon Nov 12 10:45:16 EET 2007

Salut!

Am instalat pe anaconda bind9. In acest moment anaconda este autoritar
pe domeniul rosedu.org. Fisierul de configurare asociat se afla in
/etc/bind/db.cs.pub.ro. Avem, deci, control absolut asupra subdomeniilor
rosedu.org. Nu mai trebuie sa intru pe fostul server autoritar ca sa
adaug intrarile in ns.cs.pub.ro

Propagarea inca nu a fost facuta:
---
asgard:/home/razvan# host -t NS rosedu.org
rosedu.org name server ns.cs.pub.ro.
rosedu.org name server dnscache.cs.pub.ro.
---
drept pentru care nu am eliminat inca intrarea din ns.cs.pub.ro. Cand se
incheia propagarea intrarea va putea fi eliminata si configuratia de pe
anaconda va fi cea folosita.

Multumesc lui Alex pentru promptitudine.

Razvan