[rosedu-general] Rosedu, wiki/trac, svn

Mihnea Simian simian_mihnea at fotolitera.com
Mon Dec 10 00:28:13 EET 2007

E bine venita revigorarea, tocmai ce s-a incheiat perioada de partiale.

Ok, asta nu prea tine de lucrul echipei rosedu, am fost retinut sa expun
ideea asta .. dar o componenta fun care ar prinde bine organizatiei ar fi
niste geek comics, gen xkcd.com
Idei amuzante avem fiecare, eu am cateva in cap, gasim pe cineva cu talent
la desen pe hartie sau digital (nu trebuie sa fie ceva complicat, niste
mazgalituri alb negru, gen xkcd) care sa le puna in practica, facem un
subdomeniu pe care instalam suportul web si popularizam adresa. Cred ca am
avea un target foarte bun printre studentii din poli si ar fi un prilej de
popularizare.
Asta e low-level prority, dar daca sunteti de acord, ar tb sa dam sfoara in
tara ca vrem un voluntar care sa ne mazgaleasca traznaile :)

Eu imi astept taskurile serioase.