[rosedu-general] Rosedu, wiki/trac, svn

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Dec 10 00:36:30 EET 2007

On Mon, 2007-12-10 at 00:28 +0200, Mihnea Simian wrote:
> E bine venita revigorarea, tocmai ce s-a incheiat perioada de partiale.
>
> Ok, asta nu prea tine de lucrul echipei rosedu, am fost retinut sa expun
> ideea asta .. dar o componenta fun care ar prinde bine organizatiei ar fi
> niste geek comics, gen xkcd.com
> Idei amuzante avem fiecare, eu am cateva in cap, gasim pe cineva cu talent
> la desen pe hartie sau digital (nu trebuie sa fie ceva complicat, niste
> mazgalituri alb negru, gen xkcd) care sa le puna in practica, facem un
> subdomeniu pe care instalam suportul web si popularizam adresa. Cred ca am
> [...]

Mi se pare o super idee. Din cate tin minte Vlad si Mihai erau fani.

Nu stiu insa ce ar fi bine sa instalam pentru asta. Un modul care
incarca imagini pe site? Sau e ceva in care chiar se poate mazgali in
timp real? Nu ma pricep asa ca orbecai si eu printre idei.

Orice solutie s-ar gasi mi se pare o idee buna sa existe o pagina cu
efect mai 'relaxat' pe langa cele de proiecte. Cumulat cu pagina de
quote-uri din wiki poate fi un lucru interesant.

Idea: in pagina de quote-uri putem pune citate celebre de-a lungul
vremii; cu riscul de a ma lauda, ca al meu faimosul 'Replica ta a fost
la fel de necesara ca un cablu UTP in mijlocul desertului.', etc.

Poate pot fi 'citate celebre din poli'. Circula pe vremea cand eram eu
biet sugar in anul intai un fisier text cu replicile celebre ale
profilor de prin poli.

Poate un link de forma fun.rosedu.org in care sa avem un soi de
comic-uri, citate, poze amuzante si ce s-o mai gasi :-)

What say you?

Razvan