[rosedu-general] Rosedu, wiki/trac, svn

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Dec 10 00:01:55 EET 2007

On Sat, 2007-12-08 at 21:45 +0200, Lucian Cojocar wrote:
> Salutare,
> Trebuie instalat un wiki pentru rosedu, independet de toate proiectele.
> Pe wiki se vor gasi informatii pentru administrare unui proiect (svn
> co, trac-admin etc.), si eventual alte treburi, care nu au legatura cu
> niciun proiect.

admin-info
tutorials
how-to's

> [...]
> 2)
> * vom avea si svn, care poate fi folosit pentru scripturile de
> adaugare de useri, si/sau pentru partea de web
> * va exista o anumita consistenta (rosedu.org in sine va fi un proiect)
>
> Dezavantaje
> 1)
> * e cam mare pentru ce ne va trebui noua
> 2)
> * wiki mai greoi ca utilizare (defapt mai putin cunoscut)
> * administrare putin cam greoaie (trebuie sa fie cineva care adauga
> userii, sau se adauga fiecare cu conditia sa nu stearga fisierul pe

Eu optez tot pentru 2. Mi se pare mult mai usor de utilizat decat
media-wiki. Este simplu si la obiect. Suntem o comunitate goal-oriented.
Chestii eye-candy sau mai speciale se pot pune pe site. Rolul wiki-ului
este de a asigura informaţii.

Luci, poţi crea tu un utilizator, etc. pentru a apărea site-ul
wiki.rosedu.org unde să ne apucăm să scriem informaţii? Completarea
wiki-ului trebuie făcută doar pe bază de autentificare - can you dig
into that?

Ce trebuie pus în acest moment pe wiki:

- informaţiile de administrare
- informaţii utile pentru un manager de proiect ca să poată să-şi
gestioneze mai bine proiectul şi echipa
- descrierea organizării site-ului, a proiectelor începute şi a
aplicaţiilor folosite
- how to's - svn
- preferred coding style
- Did you know?
   chestii despre utilitare de bază: vi, bash, tex, emacs, eclipse,
trac, mysql; ma refer aici la chestii care nu sunt chia
- eu aveam de gand (si am si acuma pus in repo) sa fac o serie dii-x,
unde x este un utilitar si dii sta pentru Doing It In; putem sa facem
asta aici:
 dii-vim, dii-emacs, dii-svn, dii-make, dii-gdb, dii-tex, dii-bash
- o pagină cu citate clasice grupate eventual pe domenii; colectie de
geek/computer/programming/it quotes "de la lume adunate si-napoi la lume
date"

Orice alte sugestii sunt binevenite.

Razvan