[rosedu-general] Mergem spre finish

Vali Valentin vali_shooter at yahoo.com
Mon Aug 20 14:40:16 EEST 2007

Am pus si varianta finala de Question of the day. (din
greseala am pus si folderul smarty).

Daca vreti sa-l testati, verificati fisierul
config.php pentru setarile bazei de date (si altele).

Daca va apare mesajul "DATABASE err" activati din
config.php campul VIEW_ERR si vedeti care e eroarea.
(aici apar erorile de accesare a bazei de date daca
sunt).

Vali.