[rosedu-general] Mergem spre finish

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Sun Aug 19 22:58:01 EEST 2007

Ce inseamna test pentru mine :
Instalam aplicatia, vedem daca se face logarea bine, daca se pun
intrebarile bine, daca nu poti sa raspunzi de mai multe ori la
question of the day, daca poti sa lansezi challenge-uri corect, etc
... adica tot ce tine de functionarea normala a programului.

Eventual o sa gasesc unul din pdf-urile de anul trecut cu intrebari de
exemplu de la uso si o sa dau copy paste cu niste exemple concrete.