[rosedu-general] Mergem spre finish

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Sun Aug 19 12:16:02 EEST 2007

Sergiu Iordache wrote:
> * Testing. Trebuie să testam aplicaţia cu totul şi să ne asigurăm că
> totul merge bine. Eu unul nu aş testa direct pe curs.cs pentru că
> prefer să testez într-un mediu controlat întai şi abia apoi să pun
> totul pe serverul final.

Nu ştiu cât de greu vă e vouă, dar mie îmi e aproape imposibil să găsesc
cazuri de test. Dacă vă vin în minte întrebări degenerate etc, vă rog să
le commit-uiţi, şi le testăm. Cheia ar fi să ştim de ce sunt în stare
implementările uq-translate, ca să avertizăm potenţialii utilizatori să
nu facă anumite lucruri.

Vlad

--
Number one reason to date an engineer:
The world does revolve around us; we pick the coordinate system.