[rosedu-general] Mergem spre finish

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Sun Aug 19 10:42:50 EEST 2007

Nu e ciudat ci e foarte bine :)

Când am pus eu acolo roadmap-ul l-am pus astfel încât să acopere toată
perioada de timp între momentul când am început şi începutul şcolii
pentru că nu aveam de unde să ştiu cat
de repede o să lucraţi voi.

Cu ocazia asta felicitări lui Mihai, Alex, Vali şi Vlad care s-au
mişcat extrem de repede si bine.

Acum, cu toate că suntem aproape de final eu o să vă spun ce cred eu
că trebuie făcut pe baza dificultăţilor pe care le-am întâlnit ieri
când am vrut să instalez tot pe calculatorul local:

* script de instalare care să te ajute pas cu pas(chit că unele
chestii trebuie să le faci tu manual, de ex: "Pune block_uqlink.php în
directorul blocks din moodle" + generat config.php + posibilitatea de
a crea si baza de date..

* O organizare mai bună a repository-ului. De asta o să încerc să mă
ocup azi. Deocamdată locaţiile unor fişiere nu sunt foarte intuitive
şi trebuie să ne apropiem de o forma pentru release, adică toate
fişierele să fie în acelaşi loc şi toate componentele să lucreze bine
împreună..

* Mai sunt mici chestii de facut(restricţie bazată pe timp la
răspunderea întrebărilor pt challenge, pagină cu clasament, etc). Am
făcut ticket-uri pe trac ca să nu uit de ele.

* Testing. Trebuie să testam aplicaţia cu totul şi să ne asigurăm că
totul merge bine. Eu unul nu aş testa direct pe curs.cs pentru că
prefer să testez într-un mediu controlat întai şi abia apoi să pun
totul pe serverul final.

Cam asta e ce aveam de spus deocamdată, dacă îmi aduc aminte ceva vă
mai trimit un mail.

Keep up the good work!
Sergiu.