[rosedu-general] UQTranslate

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Thu Aug 16 01:39:32 EEST 2007

Dumitrache Mihai-Marian wrote:
> Salut.
> Integrarea moodle e gata, qotd (probabil e gata), challenge e gata, a
> mai ramas quest(astept mai multe detalii pe wiki sa vedem despre ce este
> vorba si cum trebuie implementat) si UQTranslate.
> Am vazut ca s-a discutat f mult despre modul de implementare c, mysql
> api etc, dar nu s-a vorbit deloc de php, parerea mea e ca, folosind
> expresii regulate si parsarea fisierului in php, ar iesi destul de
> simplu, la fel si introducerea in baza de date. Cred ca ar merge foarte
> repede, asta daca se va respecta un standard bine stabilit de la inceput.

Ieri începusem să fac nu-ştiu-ce în C şi speram să continui azi (dar azi
a fost una din zilele /alea/). Nu am făcut un commit pentru că nu am
nimic funcţional. Basically, am o idee despre cum ar trebui să arate, cu
C, API de MySQL, şi bomboane pe tort (bine, asta după prima rulare cu
succes a întregului proiect).

Două implementări pentru acelaşi program? Sounds fun! Eu mă înscriu la
C, dacă reuşesc să fac treaba la timp (legislaţia mă omoară). Have fun
with PHP and regexps :-) Ştiu că vroiam să învăţ expresii regulate de
mult timp; poate acum e momentul.

Vlad
--
Number one reason to date an engineer:
The world does revolve around us; we pick the coordinate system.