[rosedu-general] Question of the day

Vali Valentin vali_shooter at yahoo.com
Fri Aug 17 15:56:18 EEST 2007

Salut.

Probabil ati observat ca am pus ceea ce am lucrat la
"question of the day" . Ceea ce am pus acolo este doar
pentru a arata cam cum am gandit modul de
functionare.(in starea de acum functioneaza perfect,
dar dupa cate am observat se prefera lucrul cu smarty
si atunci trebuie aduse modificari pentru a-l folosi)

In continuare voi face modificari pentru a putea
integra template-uri cu smarty.

Vali